• minedu logo transp new

    Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής έχει την έδρα της στην Αθήνα, Αναστασίου Τσόχα 15-17 και είναι αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Έχει υπό την εποπτεία της 3.564 σχολικές μονάδες και ειδικότερα 2.548 σχολεία πρωτοβάθμιας και 1.016 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    Από την 15η Απρίλιου του 2015, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής είναι ο κ. Λόντος Χαράλαμπος, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ03(ΑΔΑ:Ω46Υ465ΦΘ3-905).

Π

Δ

Ε

 

Α

τ

τ

ι

κ

ή

ς

Phonebook-icon32x32  maps-icon32x32  rss-icon48x48

Γραμμή Βοηθείας

help line

safe line

SaferInternet4Kidslogo

sos-line

S

@

f

e

r

 

I

n

t

e

r

n

e

t

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (399)

Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ως αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες ιδρύονται και λειτουργούν στις έδρες των νομών και νομαρχιών, τα οποία υπάγονται απευθείας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕ.Δ.ΔΥ. είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης, και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων, που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.

Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έχουν τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την έρευνα για τη διαπίστωση του είδους και του βαθμού των δυσκολιών των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Οι περιφερειακές υπηρεσίες Υγείας και Πρόνοιας των περιφερειών έχουν υποχρέωση να παρέχουν συνδρομή, όταν τους ζητηθεί. Τα αντικείμενα στα οποία παρέχεται η συνδρομή αυτή καθορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.
  2. Την εισήγηση για την εγγραφή, κατάταξη και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πορείας των μαθητών, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής και τους αρμόδιους κατά περίπτωση-σχολικούς συμβούλους προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, καθώς και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής.
  3. Την εισήγηση για την κατάρτιση προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης, δημιουργικής απασχόλησης, καθώς και την εφαρμογή άλλων επιστημονικών κοινωνικών και λοιπών υποστηρικτικών μέτρων για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία, στην έδρα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή στο σπίτι.
  4. Την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και ενημέρωσης στο διδακτικό προσωπικό και σε όσους συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και επαγγελματική υποστήριξη, σε όλη την έκταση της εκπαίδευσης και τη διοργάνωση προγραμμάτων ενημέρωσης και κατάρτισης για τους γονείς των μαθητών και τους ασκούντες τη γονική μέριμνα.
  5. Τον καθορισμό του είδους των τεχνικών βοηθημάτων και οργάνων που έχει ανάγκη το παιδί στο σχολείο ή στο σπίτι, καθώς και την κατάρτιση προτάσεων για την καλύτερη πρόσβαση και παραμονή στους χώρους της εκπαίδευσης.
  6. Την εισήγηση για την αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών των μαθητών των Σ.Μ.Ε.Α. με προφορικές ή άλλης μορφής δοκιμασίες στις εξετάσεις της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  7. Την εισήγηση για την κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης, για όλες τις περιπτώσεις του άρθρου 1 παράγραφος 2. του νόμου 2817/2000.

Υποκατηγορίες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (3)

Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ως αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες ιδρύονται και λειτουργούν στις έδρες των νομών και νομαρχιών, τα οποία υπάγονται απευθείας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕ.Δ.ΔΥ. είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης, και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων, που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.

Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έχουν τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την έρευνα για τη διαπίστωση του είδους και του βαθμού των δυσκολιών των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Οι περιφερειακές υπηρεσίες Υγείας και Πρόνοιας των περιφερειών έχουν υποχρέωση να παρέχουν συνδρομή, όταν τους ζητηθεί. Τα αντικείμενα στα οποία παρέχεται η συνδρομή αυτή καθορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.
  2. Την εισήγηση για την εγγραφή, κατάταξη και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πορείας των μαθητών, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής και τους αρμόδιους κατά περίπτωση-σχολικούς συμβούλους προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, καθώς και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής.
  3. Την εισήγηση για την κατάρτιση προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης, δημιουργικής απασχόλησης, καθώς και την εφαρμογή άλλων επιστημονικών κοινωνικών και λοιπών υποστηρικτικών μέτρων για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία, στην έδρα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή στο σπίτι.
  4. Την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και ενημέρωσης στο διδακτικό προσωπικό και σε όσους συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και επαγγελματική υποστήριξη, σε όλη την έκταση της εκπαίδευσης και τη διοργάνωση προγραμμάτων ενημέρωσης και κατάρτισης για τους γονείς των μαθητών και τους ασκούντες τη γονική μέριμνα.
  5. Τον καθορισμό του είδους των τεχνικών βοηθημάτων και οργάνων που έχει ανάγκη το παιδί στο σχολείο ή στο σπίτι, καθώς και την κατάρτιση προτάσεων για την καλύτερη πρόσβαση και παραμονή στους χώρους της εκπαίδευσης.
  6. Την εισήγηση για την αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών των μαθητών των Σ.Μ.Ε.Α. με προφορικές ή άλλης μορφής δοκιμασίες στις εξετάσεις της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  7. Την εισήγηση για την κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης, για όλες τις περιπτώσεις του άρθρου 1 παράγραφος 2. του νόμου 2817/2000.

Προβολή άρθρων...
ΚΕΔΔΥ

ΚΕΔΔΥ (11)

Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ως αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες ιδρύονται και λειτουργούν στις έδρες των νομών και νομαρχιών, τα οποία υπάγονται απευθείας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕ.Δ.ΔΥ. είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης, και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων, που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.

Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έχουν τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την έρευνα για τη διαπίστωση του είδους και του βαθμού των δυσκολιών των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Οι περιφερειακές υπηρεσίες Υγείας και Πρόνοιας των περιφερειών έχουν υποχρέωση να παρέχουν συνδρομή, όταν τους ζητηθεί. Τα αντικείμενα στα οποία παρέχεται η συνδρομή αυτή καθορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.
  2. Την εισήγηση για την εγγραφή, κατάταξη και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πορείας των μαθητών, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής και τους αρμόδιους κατά περίπτωση-σχολικούς συμβούλους προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, καθώς και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής.
  3. Την εισήγηση για την κατάρτιση προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης, δημιουργικής απασχόλησης, καθώς και την εφαρμογή άλλων επιστημονικών κοινωνικών και λοιπών υποστηρικτικών μέτρων για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία, στην έδρα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή στο σπίτι.
  4. Την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και ενημέρωσης στο διδακτικό προσωπικό και σε όσους συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και επαγγελματική υποστήριξη, σε όλη την έκταση της εκπαίδευσης και τη διοργάνωση προγραμμάτων ενημέρωσης και κατάρτισης για τους γονείς των μαθητών και τους ασκούντες τη γονική μέριμνα.
  5. Τον καθορισμό του είδους των τεχνικών βοηθημάτων και οργάνων που έχει ανάγκη το παιδί στο σχολείο ή στο σπίτι, καθώς και την κατάρτιση προτάσεων για την καλύτερη πρόσβαση και παραμονή στους χώρους της εκπαίδευσης.
  6. Την εισήγηση για την αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών των μαθητών των Σ.Μ.Ε.Α. με προφορικές ή άλλης μορφής δοκιμασίες στις εξετάσεις της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  7. Την εισήγηση για την κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης, για όλες τις περιπτώσεις του άρθρου 1 παράγραφος 2. του νόμου 2817/2000.

Προβολή άρθρων...
Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 16:22

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ - ΕΒΠ 2017-2018

Γράφτηκε από

Τρίτη, 11 Απριλίου 2017 14:34

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Γράφτηκε από

Φέτος, η ΠΔΕ Αττικής για πρώτη φορά κλήθηκε να επεξεργαστεί τις αιτήσεις για την αναγνώριση προϋπηρεσίας των προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ προκειμένου να αποφανθεί το ΠΥΣΕΕΠ. Από τον πρώτο έλεγχο των δικαιολογητικών που υπέβαλαν μέσω Διευθύνσεων στην Υπηρεσία μας, οι ενδιαφερόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα:

Α) Οι αιτήσεις των προσωρινών αναπληρωτών συνοδεύονταν από ελλιπή δικαιολογητικά καθώς στην πλειοψηφία τους έλειπαν υπεύθυνες δηλώσεις όπως και βεβαιώσεις από τον ασφαλιστικό φορέα.

Β)  Όπως ρητά προέβλεπε η με αρ. πρ. 2/31029/ΔΕΠ/06-05-2016 (ΑΔΑ: ΩΛ9ΣΗ-0ΝΜ) εφαρμοστική εγκύκλιος του ΓΛΚ, στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας από τους φορείς απασχόλησης έπρεπε να αναγράφονται: οι αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, η ιδιότητα, η σχέση εργασίας, το ωράριο εργασίας ( πλήρες ή μειωμένο), το υποχρεωτικό ωράριο ( σε περίπτωση εργασίας με μειωμένο ωράριο), καθώς και η διάρκεια των προϋπηρεσιών αυτών. Οι βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που προσκόμισαν οι αναπληρωτές ήταν από πολλούς και διαφορετικούς φορείς που στην πλειοψηφία τους δεν είχαν τα απαιτούμενα στοιχεία          ( αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, νομική μορφή γιαφορείς ήτοι ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, κ.ά.  καθώς και αν υπάγονται  στοπεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 7 του Ν. 4354/2015) όπως προέβλεπε η ανωτέρω εγκύκλιος του ΓΛΚ.

Επιπλέον, στις 27/01/2017 εστάλησαν στις Δ/νσεις Εκπ/σεις και στα ΚΕΔΔΥ Αττικής: α) το υπ. αρ. Φ41.1/1542 έγγραφο με θέμα: «Επανέκδοση βεβαιώσεων για αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών κλάδου ΕΒΠ και ΕΕΠ για μισθολογική εξέλιξη» όπου δίνονταν λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την ορθή επανέκδοση των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας σε σχολεία αρμοδιότητάς τους, καθώς και β) το υπ. αρ. πρ. Φ.41.1/1491 έγγραφο με θέμα: «Αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών κλάδου ΕΒΠ και ΕΕΠ» σχετικά με την εκ νέου υποβολή των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας φορέων πλην των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, και των βεβαιώσεων του ασφαλιστικού φορέα για όλα τα διαστήματα απασχόλησής των αναπληρωτών.

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ που έγινε στις 2 Μαρτίου του 2017 εξετάστηκαν 21 αιτήσεις για αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Γ) Δεκατρείς Δ/νσεις Εκπ/σεις καθώς και τα ΚΕΔΔΥ Αττικής έστειλαν αιτήσεις με βεβαιώσεις προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών τον μήνα Μάρτιο ως και τις 5 Απριλίου 2017 που στο σύνολό τους ελέγχτηκαν, υπολογίστηκαν οι προϋπηρεσίες τους προκειμένου να αποφανθεί το ΠΥΣΕΕΠ στις συνεδριάσεις της 31ης Μαρτίου καθώς και της 6ης Απριλίου. Έτσι, στη συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ της 31ης Μαρτίου εξετάστηκαν 156 αιτήσεις και στις 6 Απριλίου εξετάστηκαν 299 αιτήσεις. Ως τις 6 Απριλίου εξετάστηκε από το ΠΥΣΕΕΠ το σύνολο των αποσταλθεισών αιτήσεων, ήτοι 476 αιτήσεις.

Από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής ανακοινώνεται η τοποθέτηση μιας (1) αναπληρώτριας ΕΕΠ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ σε Υποστηρικτικές Δομές (ΚΕΔΔΥ) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής.  

Aπό την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής ανακοινώνεται η πρόσληψη ενός (1) προσωρινού αναπληρωτή από τον κλάδο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ σε ΚΕΔΔΥ

Καλείται η υποψήφια το όνομα της οποίας αναφέρεται στο συνημμένο πίνακα να ενημερωθεί για:

το ΚΕΔΔΥ όπου καλείται για πρόσληψη (συνημμένο αρχείο excel 1)

και ακολούθως να συμπληρώσει

Α) αίτηση τοποθέτησης (συνημμένο αρχείο word 1)

Β) Υπεύθυνη Δήλωση (συνημμένο αρχείο word 2)

Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 28/03/2017 ΑΠΟ 08.30 π.μ. ΕΩΣ ΚΑΙ 10.30 ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΝ. ΤΣΟΧΑ 15-17, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι προς πρόσληψη θα πρέπει να προσκομίσουν ιατρικές γνωματεύσεις από παθολόγο ή γενικό ιατρό και ψυχίατρο την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας.

Από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής ανακοινώνεται η τοποθέτηση μιας (1) αναπληρώτριας ΕΕΠ, ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ σε σχολική μονάδα Γενικής Αγωγής για υποστήριξη μαθητή/τριας που φοιτά σε αυτή.

Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΝ. ΤΣΟΧΑ 15-17, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ, ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22-03-2017 ΚΑΙ ΩΡΑ 09:30 π.μ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ.

Σελίδα 1 από 29